2009. december 4., péntek

Mikulás, és bölcsis események

Ma délután, amikor megérkeztem érte, röptében kiabálta:
"Anya! Itt volt a Mikulás! Jó voltam, kaptam ajándékot!" 
....
"Nagy szakálla volt, fehér, és pijos juhája! Énekeltünk neki! Azt mondta, jó voltam!" 
"De Anya, ez nem ajándék - mutat a csomagra - a Mikulás otthon is meglátogat, és akkoj hozza az ajándékot, a saját ajándékom, ez nem a sajátom ugye? Ugye otthon is meglátogat a Mikulás?" 

Gondolom így, hogy találkozott a bölcsiben a Mikulással, megijedt, hogy itthon már nem látogatja meg.... vagy valami ilyesmiről lehet szó, hiszen a csomagnak örült, a bögre nagyon tetszett Neki! :P

"Kicsim mi volt az ebéd?"
"Háááát húsleves! Húsleves, hús nélkül!" :D
Ezt meghallva Gyöngyi néni kijött, és nagy vigyorgással elmondta, hogy kelkáposzta főzelék volt, virslivel, amit Csenge az utolsó falatig bepuszilt! És azt is megtudtam, hogy Csenge -állításával ellentétben - egyáltalán nem félt  a Mikulástól, sőt....
Mindenesetre még sokáig hallottunk nevetgélni a hús nélküli húslevesen! :) 


1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Ennyire furán főznek a bölcsibe?:ooo

Pusza!

 

blogger templates | Make Money Online