2009. december 13., vasárnap

Pár dolog:

"Kisember mindig tanul! Tudod?"

Az aktuális kedvenc :) :
Kányádi Sándor: Betemetett a nagy hó

"Betemetett a nagy hó
erdőt, mezőt rétet.
Minden, mint a nagyanyó
haja, hófehér lett.
Minden, mint a nagyapó
bajsza, hófehér lett,
csak a feketerigó

maradt feketének." 
Naponta többször, egymás után minimum 10x kell énekelnem neki! :D

"Ugye nemsokára szüjinapom lesz? Mikoj lesz a szülinapom? Most van?" 
....
"De én most vagyok jó!" :O


"A bölcsiben tanultam:
Bojdog bojdog születésnapot, kívánjuk, hogy legyen még sok ilyen szépe napod!"

 
"János bácsi, János bácsi, keljen fel, keljen fel.  
Zúgnak a harangok, zúgnak a harangok 
bimm-bamm-bomm, bimm-bamm-bomm" (Ezt már lehet, hogy írtam.... :P)


"Jeggel Anya kiszivatta az ojjomat pószívóval ... nagyon síjtam ... mejt betekejt ... De máj nincs cicikaki a homjokomban, és a pocakomban, és nem fogok tőle köhögni, meg köpni! ... Jó, akkoj majd jegközejebb hagyom Anyának, hogy kiszívassa a nózimat!" 

"A nénik mondták, hogy nem szabad ugjálnom, mejt akkó véjezni fog a pocakom...." Senki nem mondott neki ilyet, csak gazdag a fantáziája! :P 

A mosógép vízszint érzékelője (vgy micsodája) nem jó, és így sajna elég mozgékony mosás és centrizés közben: 
"Jaj! A mosógép kipajkol a helyéről!" 

"Jépa jetek mogyoró,
korán leggel (ritkán) kikkant a ligó!" 

Én is ezen tanultam a "r" betűt! :D Ebból a mondókáből teljesen jól kivehető, hogy ha a "r" betű a szó elején van, esélytelen a kiejtése, de ha beépítve, akkor bizony már előfordul, hogy szépen hallani!




És az aktuális zsiványság: 
Amikor valamit nagyon szeretne elérni: először nekünk adja egy csokiját, majd jön a szóbeli "terror": 
"Jaj, Anyácskám, Anyucikám, Anyukám, Anyáááááácska!!!!"

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online