2009. december 20., vasárnap

Fantáziavilág!

"Majd nekem is kell egy béka! Olyan béka, amelyik beszélget velem...." 
?????
"Tudod, mint a TV-ben..."
"Szívem olyan békát nem lehet venni! A békák igazából nem beszélnek, csak a mesében.
"Deeee! Én láttam, hogy beszél, meg így is csinál (két oldalról kihúzza a száját és a nyelvét kidugva berreg)!"

"Jaj kicsim nem  léteznek beszélő békák!"
"Óóóó!! De akkor miért mutatták a TV-ben???" 
?????!!!!:O

"Én félek ott bent, mert ott van az ájjatkejt!"
????
"Ott az ojoszlán, és így csinál: GrááááááááVáááááááá!!! Majd jól megcsapom  az ojoszlánt, és nem csinál úgy! Nem ijesztegeti a kislányokat! Vagy megetetem!" :D

Este, amikor már nem tud mit kitalálni, mivel húzza az időt lefekvéskor:
"Azt hiszem, hogy egy kicit megfáztam! Sajnos így köhögök, látod? (erőltet egy kis köhécselést) Gyógyszej kell nekem, meg amit vejed főztem!" 
?????
"Hát a csijjagok, meg fácskák, tudoooood!"
Hát persze, hogy tudom!.... :O)


Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online