2009. december 3., csütörtök

Azt mondja, hogy:

Wc-re futás közben:
"Várj, segítek!"
"Nem kell, köszönöm, majd megoldom valahogy!"       ...és tényleg :D


"Anya, mit szólsz hozzá, hogy onnan levesszük a könyveket, -mutat a könyves és játékos szekrényére- és ott fel tud mászni a Mikulás!" 

"Anya, én jó kislány vagyok ugye? A saját ágyamban alszom, nem hisztizek, ugye jó kislány vagyok? Kapok ajándékot a Mikulástól?" 


Mostanában 2 copfba kéri a haját. Ennek oka pedig egyszerű:
"Ez a kislyányos, - mutat a bal oldalira - ez pedig a nénis" - a jobb oldalira mutatva!


Boltban a klasszikus probléma:
Felkapja az első hozzá közel eső színes akármicsodát (hiszen nem válogat, a DVD-től a wc illatosítóig bármi lehet :p) mondjuk ebben az esetben egy 5 000,- Ft-os rózsaszín (!!!) Hercegnős adventi kalendáriumot... :O
"Ezt szejetném Anya!" 
"Kicsim ezt ne, ez nagyon drága, nincs ennyi pénz nálam!"
"De én adok Neked, Nekem van!" :O
"És ez, ez mennyibe kejül? Ez djága?" -mutogat egy kisvakondos DVD-t!
"Nem veszünk több DVD-t! Az otthoniakat sem nézed!"
"Óóóó akkoj most én mit kapok?"

Ezt a vásárlást megúsztam.... na de a következőt..... .P :D

"Húúú, Anya! Mekkoja kupi van a szobámban! Látod?" -és szinpadiasan maga köré mutat! :D Hát igaz ami igaz..... :P



1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Nagy dumás vagy:DD Jót mosolyogtunk.:)))
Pusza!!

 

blogger templates | Make Money Online