2009. március 20., péntek

Végre süt!

Bizony, a mindenki által nagyon jól ismert, és közkedvelt mondóka oly módon hidegen hagyta egészen máig, hogy én biztos voltam benne, soha nem fog "kalácsot sütni"! Gondoltam nem tetszik Neki. Van ilyen! :) A "Töröm töröm a mákot", "Süssünk süssünk valamit" bezzeg érdekelt! :P
Erre ma délután, miközben Nagyi tapsoltatja, elkezdi: és az én hűtlen lányom, vígan kántálja Vele:
"Süti süti kajácsot
Anyának, Apának,
Kicsi Csenge managána"...(blabla)

Miért hálátlan, mert nem először, és gyanítom nem is utoljára játszotta el, hogy mással viszi el a pálmát, így volt ez a "Kicsi vagyok én" esetében is. (Azt akkortól kezdtem el tanítani, amikor már szépen ült, jó kis egyensúly gyakorlat volt) :P Persze nekem nem mutatott belőle soha semmit. Aztán kettesben hagytam a Nagyival, és arra jöttem vissza fél óra után: "Nézd, megtanítottam Csengének...." Jajajaja...khm-khm :D

Nincsenek megjegyzések:

 

blogger templates | Make Money Online