2009. november 14., szombat

:)...

"Kicsim, mosd meg a kezed!"
"Nem igazán szeretném!"


Az építókockás doboz cipelése közben:
"Húú milyen erős vagyok! Erős, meg fiatal!"

Telefonba Apának mondja:
"Hol van a kockás fűlű nyúl? 
...
Én kerestem, és nem találtam! Ezért hívtalak!" 

Még mindig nagyon keres valamit:
"Akkor hova tette?" 
"Nem biztos, hogy Ő tette el, lehet, hogy Te keverted el!"
"Ááááá, én nem voltam!" 

A "Volt egyszer egy ember" utolsó sorát mostanában nagy szeretettel mondogatja:
"Odament a Csenge Baba, jól fenékbe rúgta!" Ezt olyankor mondogatja, ha mérges, vagy büntetni szeretne valakit/valamit!
Feltartott mutató ujját rázva mondja nekem: "Anya! Szégyelld magad!"

Egy ideje teljesen helyén kezeli a bocsánat kérést. Ha beszélgetünk, és közben olyan dolgot mond, amit nem szabadna, már elég csak ránéznem, és mondja is "Bocánat!" Amikor kicsit eldurvul a játék, és leállítom, már mondja is! :) Gyakran ígéretet is tesz: "Soha többé nem cinálok ilyet!" Na persze..... de azért jó hallani!

Rengeteget hízeleg:
"Nagyon finom! Anya Te nagyon finomat főztél!" 
"Köszönöm!"
"Szívesen!" (és közben úgy vigyorog, hogy tudom, valamit akar!)

"Szejetlek!" és közben meg is simogat!
"Én is nagyon szeretlek kicsim!"


Egyes szavaknál már kihallani a "r" betűt!




1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Jaj de ügyes okos csaj vagy!!:)))

Én is pontosan ezeket a szeretlek,meg finom,meg hízelgős dolgokat imádom.:)))

Pusza!
Judit

 

blogger templates | Make Money Online